سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برای آدمی زشت است که عملش از دانشش کمتر باشد و کردارش به گفتارش نرسد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :4
کل بازدید :77042
تعداد کل یاداشته ها : 14
103/1/31
8:35 ع

با سلامامیدوارم که همه دوستانم خوب و سلامت باشند خیلی وقته که سراغ وبلاگم نیومدم راستش حسابی گرفتار بودم. گرفتار زندگی . نمیدونم شایدم زندگی گرفتار ماست.

از همه دوستانم که به این وبلاگ مراجعه می کنند میخوام که حتما برام پیام بذارن یا اگر مطلب جالبی دارند برام از طریق پیام بفرستند تا بارگذاری کنم و در وبلاگ همه دوستان بتونن از خوندنش لذت ببرند.

آبی باشید


93/4/17::: 3:16 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام وقت شما بخیر، اخرین روزهای سال 90 نیز در حال سپری شدن هستند و کسی نمی داند آیا سال دیگر ما چنین تجربه ای را خواهیم داشت؟؟ پس بهتر است قدر لحظات زندگی خود را بدانیم و بهترین سود و بهره را از این عمر گرانبها ببریم تا مصداق کسانی که هم در دنیا و هم در آخرت ضرر می کنند نباشیم، سال خوبی داشته باشید و ایام به کامتان
+ چرا شما به این صفحه وارد شدید؟؟ دلیل ورود شما چیست؟ آیا به دنبال مطلب علمی هستید؟؟ چه چیزی شما را بیش از همه خوشحال می کند؟ چرا قیمت نفت گران شده اس؟ آیا شما می توانید به جای سکه چند کیلو گوجه فرنگی بخرید؟
+ در اینجا قرار است ما سوالاتی را مطرح کنیم که بسیار فلسفی هستند ؟؟؟
+ با سلام وقت شما دوستان گرامی بخیر، امیدوارم که روزهای خوبی را در پیش رو داشته باشید من به زودی مطالب وبلاگ را سرو سامان خواهم داد.
+ با سلام وقت شما بخیر از شما دوستا گرامی می خواهم که مطالب جالب خود را برای ما بفرستید با تشکر